mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, November 18, 2008

H o n e y m o o n!

Yeah! Cuty da stat, i lurf diz part in ma lyfe.. Pasal aku buleyh tito sepanjang ary, sambil mendengar "nasehat" umie kesayangan kuh! =D. Mmg besh! On9 sapai mabok iz 1 of ma routine whenever aku cuty! Aku blik JB smlm, aku drive pulang ke kampong dgn aty yg membara. Maklom larh da 1bulan akuh tk blik pasal FINAL EXAM yg memberangsang nafsu dan menyegarkan otak aku! Windu dgn kampong alaman.. Aceh! Dan Mcm2 jadi kowt tyme final, bongok ja! But harap sgt PASS wif a FLYING COLOURS. Aminnn!! =D Blik JB aty tenang saja indah permai kampong kuh, psl tk pelu pk psl study, terminology, formula ntah paper larh! Tp next year pun kena blik gak an ke PAHANG Bdr Ikan Patin (xpenah pun aku cuba mkn ikan patin nieyh, bkn apa cuma tk didedahkan ja). Xpa larh janji aku manfaat an cuty akuh! Yehaaa.... Paling besh tyme cuty blh mkn nasi owunk kawen, yummy yummy! Dan seb baek ada.. Gtg now, daa Quwantan! Jb iz ma lyfe.. =P



No comments: