mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, December 2, 2008

Kuala Lumpur (Part 1)

-SELAMAT PENGANTIN BARU.(22/23 Nov)
Rumah Pengantin Perempuan
Rumah Pengantin Lelaki

28/29/30 Nov
Aku ke KL agy sbb Abg Amir plak kawen. Kayh yg paling besh skaly ialah CaCa Rm p clubbin.. OMG!! Mmg cm gila, maty2 larh aku igt p mamak ke apa ke rupanya ke club. Memula cmnie, aku bawu sapai umh nanny dat nyte dgn simple wearin ya larh da mlm an, igt sapai maw tewos tito. Pastu abah lapa abah ajak Kak Lin kua, papa (ma uncle) pun ikot. Kak Lin ajak aku, aku igt p lepak mamak so o agreed larh. Then dlm keta Kak Lin tnya abah ngn papa pakai selipar ke? They're wearin sandal, dan aku pun pakai selipar but Kak Lin suwo aku pakai kasut dye, seb baek muat. =D Sapai ja, jokey park her car n we followed her. Sapai ja enterance abah ngan papa tkleyh masuk pasal dioawunk pakai sandal. Pasthu diaowunk tugu pat lobby hotel, aku pun ikot Kak Lin masuk.. OMG! Aku masuk club, it was an International Club. Smua dlm thu "maT salleh". Live band pun band mat salleh. Aku wasa aku larh paling selekeh dlm thu, owunk laen smua vogue vogidevas! Tp aku ngn tshirt pasthu sua getah parat lutut tetiba heels n ma sling bag. Mmg! Mana ada owunk p clubbin pelok tubuh, but i was.. Aku mmg tk taw nk wat apa! Mmg bodo ja wasa.. Suddenly, ada 1 guyz nie dtg kt aku. Man!!! Dgn dye larh td aku senyum, bongok larh.. Tetiba dye holds ma hand tnya sapa nama aku, his name is James. Dye ajak aku dance ngn dye. Duhh!! Wety plak aku an.. So aku juz gerak2 ja larh! Ahaa.. Gila aku weyh!! Memula thu okayh larh, then aku tk selesa bila dye joget smcam ja.. Hee! Aku taw larh, mat saleh an mmg begithu but I feel uncomfortable bila dye mula nk gesek2 tutttt dye thu kt aku.. Ahaa! Tewos aku ikot Kak Lin p washroom n aku kua p kt lobby.. Aku takot!!! Ahaa.. De next dae, pas Abg Amir kawen aku kua p jupa Dean.. Hee! Go by tren.. Yeah! Yeah! Yeah!

No comments: