mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, January 24, 2009

Aku Sakit


Aku sakit
,
bila menatap matamu,
sadarku bahawa engkau bukan milikku,

Aku sakit,
bilaku mengagumimu,
sadarku kau tak penah mengagumiku,

Bangunkan,
aku dari tidur panjangku,
sadarkan aku dari mimpi tentangmu,

Ku salah,
bilaku berharap padamu,
salahku paksa kau tuk mengagumiku,

Kau tak tahu,
perasaanku,
dan ku tak mahu kau tahu,

Aku sakit,
jika kau tahu hatiku,
karna diriku tak berarti bagimu,

Aku sakit,
bilakah kau sembuhkan aku,
tak mungkin sungguh tidak mungkin,

Bangunkan,
aku dari tidur panjangku,
sadarkan aku dari mimpi tentangmu,

Kusalah,
bilaku berharap padamu,
salahku paksa kau tuk mengagumiku,

Kau tak tahu,
perasaanku,
dan ku tk mahu kau tahu,

Bangunkan!!!!
aku dari tidur panjangku!!
sadarkan aku dari mimpi tentang mu!!

Kusalah!!!!
bilaku berharap padamu......

Kau tak tahu,
perasaanku,
dan ku tak mahu kau tahu,

AKU SAKIT!!!!!!!

No comments: