mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, January 11, 2009

F I N A L L Y !

Ahaa, kaly nieyh mmg comfem aku kena blik Quwantan! *sigh* Aku xbuleyh da nk delay lagy, yerla 1 minggu xp kelash ( Alasan yg digunakan : Ala, 1st week mana ada kelash shu xstat blaja lagy larh ) Kewl ayte? Padahal regestration subject aku ada problem which is I can't change ma group! *teheee* Last Fridae sepos aku da blik tp aku dgn bangganya menukar pikiran membeli tiket baru on Sundae.. Aku pun xtaw larh apa pasal aku buleyh bertindak sedemikian. Mayb aku namo tinggal an umie? Sian kat umie =P o mayb aku blum bersedia kowt blik Quwantan. Ala senang citha larh aku nieyh sbnarnya ANAK MAK! dalam erti kata laen xbuleyh pisah ngn umie abah!!! Ahaa.... But 2morrow ptg aku ttp kena tima hakikat yg kau kena blik Quwantan! Mency larh, aku pun xtaw larh apa yg buleyh memnuatkan aku wasa tewok sgt bila blik sana. Even I hav a great Hommies yg layan ja pala. Enta larh! Wat eva it is esok juga aku da buleyh mkn Char Kuey Tiow Juara!!! Yummy yummy! Kayh larh gtg, sleepy! Hope in a new year 2o09 will giv me a new luck in Quwantan! Daa nyte.. Last ting is :
I Lurf Ma Beloved Famili, Ma Baby Boo, Wulan Si Chumeyl yg Nakal, Ma Hommies, who else? *Lupa*

No comments: