mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, December 29, 2009

past is past

dua hari sudah berlalu tetapi aku tidak mempunyai perasaan. ku tidak tahu kemana perasaan ku menghilang. percutian kami sekeluarga kali ini tidak membawa apa apa makna bagi ku. apabila aku telah kehilangan kamera kesayangan kuh ini yang aku belik menggunakan duwet kuh sendiri. aku xtahu dimana kecuaian ini berlaku. disebabkan kehilangan kamera kuh ini, aku tidak mempunyai mood untuk membeli belah! famili kuh semua berborong sakan membelih belah tapi aku? haih.. hanya memikirkan kamera kuh! aku xda mood untuk menceritakan segalanya! yang pasti pengembaraan kuh bermula dari SELATAN KE UTARA!!
berharap untuk membelik kamera bawu yang lebeyh canggih dan bergaya! cehhh! tp aku maw memory card kamera aku! aku ingin gambar didalamnya!!!! kenangan!!!


No comments: