mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, January 7, 2010

tensi berpanjangan

sedang aku meng'online'kan diri, tiba tiba aku ternampak sign ada 1 messages memasuki ruangan message di facebook kuh. tanpa berfikiran panjang aku click saja button read. sebaek terlehat saja penghantarnya teros aku rasa tension dan membuatkan kepalaku kembali pusing dengan ligat nya!
"mana lama xjumpa, perjumpaan hm xdatang, xreg. ke da rasa cam senior sesgt" thu ja kowt yg aku igt ayat nya. thu dye aku mendapat pesanan dari pihak penaja. PA aku, Miss Hazie. ya aku akan menghambakan diri pada bumi pahang bermula pada hari ahad ini. dengan rasa mual aku akan mulakan hidup kuh! xsabar rasanya untuk menjaohkan atau menghilangkan diri teros dari dunia pahang ithu. ahhh, persetankan thu semua. tamat saja pengajian diploma ku ini, pasty kuh ludah saja kehidupankuh disana. xsanggop wasa nya tuk mengingati setiap detik bodoh disana. tiada siapa pun bisa membantu aku, hanya aku saja yang perlu membawa diri dengan bodoh. yang pasty menda nieyh mmg membuatkan aku wasa pening, marah, menci dan nyampah. membuatkan idop aku tidak seceria dahulu. demm!
aku wasa sebab ini la membuatkan aku rasa xsedap aty seperti mana yg aku post an pada entry aku b4 diz! Arggghhhhhh.
Quwantan Shit!

No comments: