mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, January 2, 2010

titik

kadang kala kita tak perlu bersuara untuk menyatakan perasaan dihati. cukup dengan mendiamkan dan memaafkan diri sendiri. kadang kala penat tuk berkata kata kerana aku perlu menjaga perasaan orang orang disekeliling aku. maaf sebab aku bukan sengaja. tapi kenapa dengan mudah orang akan melukakan hati dan perasaan aku tanpa berfikiran panjang. apa mereka pikir aku tidak mempunyai hati dan perasaankah seperti mereka. aku da letih untuk mengadap ini semua kerana aku insan biasa. aku tidak pernah berharap untuk diagungkan atau dicontohi cukuplah hanya dihormati. aku fikir aku akan menjadi yang terbaek tetapi hanya untuk diriku sahaja. usah peduli kan orang lain kataku, kerana mereka tidak akan membawa apa apa kejayaan padamu. percaya lah!

No comments: