mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, February 23, 2010

agak agak bila ?

aku da jatuh aty. apakah? aku xkesahla kowunk nk kata taste aku sgt gely o wateva. masing masing punya taste an. ada aku susah kan kowunk? xda kan. bermula la sebuah ceritha....

aku kenal dye melalui satu saluran. memula aku memang xamek taw pun pasal dye. ini kan lagy nk memandang nya. xkuasa la. thu la owunk kata jangan xshuka last last thu jodoh kau *blushing*
sapai satu ary nieyh, aty aku mmg tergerak nk jupa dye. xtaw napa. jiwa memberontak berontak memanggil tuk berjumpa dengan nya. lalu aku pun menunggu dye, di tempat yang telah dijanji kan. pada hari selasa jam 9 mlm. tanpa perasaan yang gementar, berbelah bagy aku menunggu lalu dye datang. buleyh tahan juga mamat nieyh walaupun.. ku terus tatap mata. gerak geri, tingkah laku, percakapan, perbualan, pergerakkan dye dary seluruh pelusuk tubuh. sah memang aku suda mula jatuh aty. ku biarkan saja perasaan terus bermaen dengan emosi, ku biarkan dye terus berbicara tanpa henti untuk mendengar kelunakkan suara nya. aku tewos di hanyutkan dengan asmara ithu. kerna memang benar ku telah jatuh cinta. kau adalah.....


SHAHZ JASZLE BIN JASMIN




No comments: