mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, February 12, 2010

racun

tipu la jika aku kata, aku ta rindu kan kau.
walau hakikatnya hati dan perasaanku meronta ronta ingin memiliki kau.
tapi aku tau itu semua takkan pernah terjadi selepas apa yang berlaku hari itu.
aku tidak akan pernah berdendam dengan kau.
cukuplah hanya menyimpan rasa terkilan atau menyesal mengenali kau dalam usia kita sudah mengenali apa itu cinta.

setiap perbuatan, percakapan malah perjalananku mengingatkan aku pada kau.
macam mana aku ingin lupakan kau?
puas untuk cuba pergy jauh dari bayangan kau,
jelmaan kau muncul tanpa mengenal masa dan waktu.
tak pernah aku minta ia hadir tapi itulah
C I N T A .

aku tak perlu kan kata madah pujangga ketika bersama kau.
cukup la jika kau menghargai, menyintai, menyayangi dan jujur pada hubungan ini.
sekelip mata ia pergi.
kerna dalam hati tiada itu semua kan? aku mengerti.
terima kasih kerna memberiku wasa perasaan cinta dengan kau walau hanya sekejap.
aku bahagia dalam duka :)

Moga kau bahagia di samping orang yang kau puja.
Moga kau gembira di samping orang yang kau cinta.


"kau" yang aku maksudkan ialah
-enchekchildhood-

No comments: