mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, April 30, 2010

balik kampong tanam jagong bawak tepong yaw !

setelah 2 "bulan" tidak memulangkan diri ke Johor Bahru atas sebab menghambakan diri pada Final Exam, aku sangat tensi okay. Aku da lepas 2 paper da dan tinggal lagi 2 paper dan speaking test MUET. dan kini aku berada di bumi Johor Bahru. balik pun bersebab gak la, kazen aku kawen dan telah dipilih tuk menjady photographer dye ! Fuhhhh. rasa sangat bahagia . b4 balik p breakfast pat Mc'D with bestie. Noor Syakina, luf ue shu much ! harap t kita further sesama pat Shah Alam kan ? Amin amin amin. okay back to my story ,

smlm anta cekya ngn ana gak blik kampong, bas diaorang kul 1 am. juga menunggu ketibaan awak :) pas anta kami balik dan kemas bilik. memandangkan aku akan menamatkan zaman 'bujang' di Kuantan selepas 9 Mei ini, dan aku sangat tidak sabar menantikan detik bahagia itu. kuh cabot semua katil , angkot smua baju bawa balik :D suka suka suka . kereta sangat loaded dengan barang barang aku. pakai kereta kechik ja an, malas nk bawak kereta besar sayang *nada berlagak* ;p da cm sardin pun ya keta ku tgk ! tp xpa janji hangkot semua, dan aku bahagia .dan untuk awak ,

turun Kuantan , pastu jadi driver kita.sayank awak. hanya awak saja.*muah muah*

No comments: