mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, April 22, 2010

bernyanyi

berguling guling,
seperti tenggiling,
lalu disepak ke kiri ke kanan,
apakan daya tahan sahaja,
kerna manusia suka menghukum di dunia.

aku mempunyai kira kira 4 jam lagi masa berputar,
bagi menghantar diri ke tali gantung.
redahkan saja hari ini,
kerna pastiA tidak mahu mengulangi.

penat lelah letak tepi,
demi paper law yg dicintai.
harap harap aku berjaya,
demi masa depan yang sempurna.

apa aku melalut pun aku xtaw.
yg aku taw skunk, aku sgt takot !
n i need sumone to hug me,
to reduce my fear.
chewwaaahh !! ;p

melakukan yang terbaek untuk diri ini.
to Anabella Naim,
gud luck to ue.
*muah muah*

No comments: