mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, April 28, 2010

Dean

okayh esok aku ada paper transportation, haty nieyh langsong tidak mahu menelaah. tp sedeyh , celaru menyelubungi diri sebab ? sebab awak Dean ! saya mulai merindui awak walauponnnn.. td bukak blog Cik Katak, pasthu close teros wasa xsanggop . tp Shakina aka bestie merajenkan diri tuk membaca n guess wat she's crying. at de same tyme thu buka blog Sufea lagu kat blog sangat menyayat haty dan aku juga turut serta menanges akhirnya. aku pun xtaw pa yang aku nak. mungkin ini masanya tuk kami bersama ? atau mungkin masanya tuk kami terus ilang. jawapannya xda pada aku. aku admit mmg aku windu kau sangat sangat Cik Katak, lepas kau tiada sapa pun dalam haty. yang ada hanya mempermaen dan tuk dipermaen, malah tuk mengisi masa lapang saja dan aku
  • windu belaian kau
  • windu suara gelak tawa kau
  • windu pelukkan kau
  • windu ciuman kau
  • windu kebahagiaan kau
  • windu kasih sayang kau
  • windu sapaan kau
  • windu senyuman kau
Semuanya kuh rindu tentang kau !!!!!

No comments: