mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, April 12, 2010

diam kau !

ya thu situasi aku sekarang. learn more, hear more and gain more. aku skunk langsung atau tidak punya keinginan tuk bersuara. penat tuk bersuara untuk menda menda yang tidak langsong menguntungkan kuh malah menjatuhkan maruah kuh sebagai Caca RM. aku punya bicara kuh sendiri, aku punya emosi kuh sendiri, aku punya ruang kuh sendiri. dan jangan kau cuba lepasi nya kerna kau kan mengundang bencana. apa kalian tidak penat ke bertindak seperti keanak - anakkan yang maseh lagy belum matang tuk memikirkan masa depan. sedih ! malah tidak perlu la kita takot kepada bayang - bayang sendiri. jika sesuatu ithu milik kita atau hak kita, ia tetap kan kekal menjady milik kita. punya mata lihat, punya telinga dengar. punya mulut diam. tp sekali ia meletus pasty kalian kan terdiam kaku selama lamanya. jadi jangan cuba tuk memasuki ruang ku dan mengata tentang nya. kelihatan seperti kalian seorang pengalah. dalam erti kata laen LOSER. sekian terima kasih.Justify Full

No comments: