mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, April 24, 2010

gem gem !

motif gambar diatash hanya sekadar hiasan, aku pun xtaw whats is de point aku tawuk gamba nieyh ! HAHAHHAHAHAAH. sebenarnya aku nk citha pasal napsu. ya napsu . napsu aku la pa lagy . n pls dun get me wrong ya . aku bukan nk citha pasal napsu seks tapi napsu makan aku.

berat badan bertambah dengan kelihatannya lemak lemak di sekitar tubuh badan Caca RM ! makan tidak di letakkan sebagai tmpt terakhir malah diletakkan kejadian paling teratas . apa nk jady agaknya. aku pun xtaw napsu makan aku seperti di pam pam . puas ku cuba mengelak tapi aku kalah dengan godaan syaitan.

mengapakah semua ini berlaku ? mungkin sebab tensi kot, ya la kan final exam lagy pasthu mesty la tertekan an. nahh xcukup dengan makan di kedai mahu di tapau plak thu . sebenarnya bukan nk makan pun membazir ja lebeyh ! xmakan lalu di campak kan ke mulut pak itam . makan . makan . dan teros makan .

ntah bila nya nk kurus xtaw la ! ! !


bab napsu berahi belum tersampai lagy la. pasal xda pasangan nk memberahikan napsu aku. lama gak da nieyh tahan . mana la jejaka sekarang nieyh bersemunyik ! aku pompuan biasa la yang ingin kan kesempurnaan ! HAHAHAHAAH

No comments: