mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, April 28, 2010

jangan nk terasa haty sangat la heh !

okayh aku sangat penat tuk menjaga haty kau .
aku juga penat tuk terus mengalah .
sekarang apa aku buwat hanya tuk diri kuh dan bukan orang laen .
dan kau pun terus menerus la tidak perlu menjaga haty aku .
aku sudah lali dengan perasaan aku .
dan aku juga sudah terlalu banyak bersabar dengan aku .
percaya la yang aku kini hanya menunggu masa tuk pergy , pergy dan pergy .
ithu merupakan satu kebebasan yang sempurna bagy kuh .
masa kan mengubah segala nya .
jika yang terbaek kau , kau xkan pernah tuk wasa cemburu dengan ku .
malah kau juga jujur tuk mengenali kuh .
aku hargai dan ucapi selamat selama perkenalan kita .
:)

No comments: