mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, April 24, 2010

law law longkang .

Ahaa,
paper LAW 360 aku da lepas last thursdae. wasa seperti ingin berperang perasaan nya. memang tidak bisa digambarkan dengan kata kata. hanya tuhan saja yang taw. aku xtaw napa takot gila ngn paper LAW nieyh, sangat membunuh perasaannya okayh ! ! tugu saja keputusannya, kerna kuh da buwat sehabes baek, tawakal saja la. bak kata abah " barang yang lepas jangan dikenang . " ya la bah ! ;P tapi aku nk tunjuk betapa gigihnya kami stadi Law nieyh, arithu nk post xsempat. jeng jeng jeng

dari atas katil ;turun bawah lantai ;blaja pat hall plak ;& cafe kulej b4 masok Hall exam
Gigih x gigih la kan ! HAHAHAAHA
okayh, for totae aku bawu pas abesh paper MUET . biasa biasa ja, aku xda perasaan pun . xtaw napa. aku pergy tanpa teman , bersendirian , anabella naim xamek . kuh siapkan diri di awal pagy dan dalam hall mmg sangat mengantuk. reading ? amekk kau panjang berjela nk baca. shuka plak aku ! writing ? hampir 3 tahun lebeyh aku meninggalkan SPM , dan kau bagy aku bar chart utk diselongkar . mmg aku xigt dan xtaw nk bikin. terkapai kapai aku. naseb Question 2 senang, memandangkan aku adalah satu seorang daripada penggunanya. HAHAHAHAHAHAHA . Facebooking , wink . And for the Listening ? aku berkhayal dan mengelamun di kala suara merdu berkumandang. Nahh gulung lidah kau bercakap ya. aku lidah jawa ja mcm mana nk tangkap kau cakap pa. Tembak saja. Dan kita hanya tinggal Speaking, mmg berbelit la lidah t.
because I Sound Silly When I Speak English :)


satu agy bab,
aku xtaw pa masalah aku skunk ! nk kata bahagia , xda la bahagia mana pun tp bahagia la gak . HAHAHAHAHAAH. aku menyanyi lagu Samsons, Bukan diriku dalam keadaan tersenyum dan menyengih walhal nya mana ada owunk menyanyi dalam keadaan sedemikian rupa. tp aku ? HAHAHAHAAHAHHA. mungkin emosi aku sedang stabil thu yang camthu . janjy aku taw jaga perwatakkan aku. tiba tiba kan ! ;p

p.s REVENGE my tyme of sleep. dush ! HAHAHAAHAH

No comments: