mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, April 27, 2010

long hair to go yaw ! !

feel like to cut my hair la .
rimas pun ya ,
btw i neva try short cut hair . thu nk try .
wambot panjang nieyh asek keperempuan melayu ayu saja .
tapi xtaw nk potong style pa .
sebut pasal wambot teringat kisah lama !
HAHAHAHAAHHA

dulu wambot kuh panjang mengurai selembut sutera ,
bila terlalu ingin bersama muh ,
ku turutkan saja kata mu .
"ehem ehem" bilang ngn aku shuka pompuan wambot curl ,
tanpa membuang masa kuh terus curl kan wambot kuh !
wasa sayang pada wambot yang mayang mengurai tidak dihiraukan .
demi chenta kaseh dan shayunk padanya .
da bikin curl tunjuk kat "ehem ehem"
walawei, tiada respon memberangsangkan pun .
saket haty , wasa nk ketok ketok ja pala awak "ehem ehem"
kuh lakukan untuk kamu ;p
last last tahan fer one month ke two month camthu ja curlin hair thu tahan,
aku wasa cam rimas ja, wambot aku bergulung, xchanteq pun ya .
p straight an balik wambot aku .
dan aku xdapat wambot aku yang asal seperti sediakala dulu ! !
pasal wambot aku jady rosak . tidak selembut sutera sudah !
dan "ehem ehem" pun aku putuskan untuk menjadi abang saja kepada kuh .
dan skunk hampir bertahun kuh berwambot lurus panjang mengurai ,
apa tiada sinaran style laen ke yang meriah untuk kuh yang ceria , seceria taman ribena ?
HAHAHAHAAHAHA

No comments: