mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, April 4, 2010

napsi

aku taw bila da demam, batuk dan selsema,
manyak la cekadak aku nieyh.
mintak di belai,
mintak dimanja,
mintak kaki pun buleyh la.
mengada na !
HAHAAHAHAHAH
okayh bermula ceritha aku,
aku bukan la peminat setia atau tegar pada menda nieyh !
ada ke xda ke sama ja bagy aku.
tp pasal aku nieyh demam, dalam erti kata laen saket la.
aku terasa nk memilikinya.
nieyh semua gara gara kawan aku si Lan.
dye wat aku terdorong dan bernafsu nk kan menda nieyh !
lan lan.
sian kat aku weyh,
da malam nieyh kowt nk cekau mana.
nk kua agak lewat sgt.
duhh !
laen kali lan kalau kau bikin air sedap sedap jgn bagytaw aku !
Paham.
terima kaseh !
dan menda alah nya ialah,
taraaaaaa

bancau
BANDUNG + CINCAU

4 comments:

Alan said...

haha..xsangka bole jadi entry ko ek air ni..nati minum ek ca...get well soon kayh~salam

cucu dollah said...

mesty la weyh !
kau tetap membuatkan jiwa kuh menggelodak menginginkannya !
naseb nk bancau, if nk kau ? HAHAHHA
tengs babe ! :)

alan said...

haha..jgnla nak aku plak..nati jd lain critenyer...rajin2 la tgk blog abg aku..
www.ariffshah.com
ko bole blaja bnyk kt situ..pasal blogging pon ade..;p

cucu dollah said...

oryte lan.
i will.
silap silap kuh jady kak ipar kau !
HAHAHAHAAHAH