mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, April 13, 2010

no jugdement

aku up blog nieyh khas untuk kau. dan aku taw kau mmg kan baca blog aku. aku xmaw mention nama kau, aku xmaw buwat owunk laen membenci kau atau membenci aku. okayh once kau da kompius let me explain it from A to Z kayh dear ? ;)

Fyi, aku xda la sekejam yang kau sangka dan aku xdala sebaek yang kuh pikirkan. kita sama sama pompuan ciptaan Allah swt yang sempurna dimata nya. Masing masing kita dikurniakan dengan kehebatan dan keistimewaan tersendiri bukan. okayh, xkan sebab sekor kera jantan yang mungkin sempurna bagy kau dan mungkin tidak bagy aku kita nk "manja manja". aku kenal dye da lama da since kitaowunk kindergarden sesama, dat tyme kitaowunk mmg satu geng ngam, satu kepala. kayh full stop. pasthu kita jupa semula kawan semula seperti biasa. dan seterusnya, harap kau paham. aku xsalah kan kau pun mungkin kenal dye lama juga sebab satu college kan. even tyme dye bersama aku pun, kau msg dye, dye weply depan aku, maen msg dgn kau depan aku ! aku xkesah, aku simpan ja. semua letak tepi, xda la aku melenting xtentu hala. tp aku xsangka plak yang si kera jantan nieyh camthu perangai nya. agak hareemmm sedikit. *harap kau xterasa, cuma aku nk igtkan kau ja*

dan kau,
believe me if dye buleyh wat kat aku, xmustahil yang kau kan terkena sama. maksod aku, dye pun buleyh wat menda yang sama cam dye wat kat aku pada kau! aku bukan nk hasut atau mendoakan yang bukan bukan tp mmg xmustahil. mayb kau kan mengerti satu hari nanty. once kau da mintak sowie aku xtaw nk cakap camna. nk kata nk maafkan pun xtaw pa salah kau. nk kata kau xda salah pun susah gak. pasal aku xda la membuka pekong di dada mengenai kau. tp kau ? kawan kawan kau bukan maen meriah lagy kutuk2 aku. apa diaowunk taw citha sebenar ? apa diaowunk sedar pa diaowunk katakan thu ? apa diaowunk sedar sapa yang bersalah sebenarnya ? aku xmaw la nk kumen pepanjang pasal aku sendiri xtaw pa yang jady sebenarnya. tp aku agak menyirap bila kau xtaw de true story then kau mula nk hangen saja cam apa. aku xshuka tentang ithu dalam diri kau. dan aku xmaw juga sebab kera jantan yang xguna bagy aku thu kita nk cam musuh2. no point la dear. xda guna malah mmg membuang masa. aku doakan kau happy ngn dye dan aku pun happy ngn life aku skunk. apa yang aku tulis sebelum2 nieyh mintak sorry juga if ada kau terasa o wat so ever.maaf kuh ikhlas dan aku akhir begithu jua dari kau. maaf yang kau kirimkan ithu ikhlas dari haty kau. and last word :

yes we are ;]
HAHAHAHAHAHAAHAHA
hye ue !

No comments: