mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, April 28, 2010

putar pusing

ehem ehem , benar dunia berputar , juga benar pa yang terjady kan berputar.
wasa seperti baru saja menda nieyh berlaku. kayh camnie la. dulu an kau pernah cakap xshuka, xnak, cannot go wat so ever la nk kawan ngn dye. cam annoying pun ya gak kau cakap. lastly skunk tgk, wahh bukan maen ciom mulot lagy kau ngan dye. aku xjelesh , aku xdengki , cuma tertanya tanya. mana kata kata kau tentang dye sebelum ini . thu yang aku pelik thu . thu la umie cakap, kalau xshuka dengan owunk thu jgn tunjuk sangat xshuka, kalau shuka skali pun dengan owunk thu jgn nk tunjuk sangat yang kita shuka dye. sedang sedang sudah memandai macam yang aku lakukan selama ini. bukan nya bermuka muka tapi mmg ithu hakikat nya. kalau kau pandai bawak diri maknanya kau selamat la di mana mana . tp kalau kau cam hampehh beria nk rak ja an , xkemana pun kawan . harap kau sedar sebelum terlambat dan aku doakan kebahgiaan kau saja .dan aku pun malash tuk nk amek taw pasal hal kau. aku ada manyak kerja laen. weng !

No comments: