mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, April 30, 2010

seputung seputeng

terkejut aku dengan apa yang aku jupa tady ! naseb aku yang jupa kalau owunk laen ? maty la kau .*bang bang* aku buleyh lagy nk cover tuk kau , selagy aku buleyh cover aku cover pasal aku xkesah . be open minded tapi siap kau bila kau melampaui batas tahula apa aku nk buwat . kadang betol gak xbuleyh nk salah kan kau, pasal kau mencuba tuk merasa perasaan ithu pasal selama ini kau tgk idola kau begithu kencang sangat menikmati nya. jady kau juga punya perasaan tuk mencuba , tp kalau buleyh tolong la elak atau jauhi nya tewos. bukannya bagos pun menda thu ! dun be stupid la, ure too young to try dis shit things , there's alot of thing ue can try except diz. adoooiii ! !
Kewl la sangat . kucing kurap lagy kewl ;P

No comments: