mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, May 5, 2010

al kisah caca marba ;p

jyeahh jyeaaaah & jyeeeaaahhhh ! 1 paper left everibodi. woot woot.
aku la manusia paling berbangga dan berbahagia weyh.
aku td paper cross cultural studies yang langsong aku xstadi dgn pulun pulun senang dijawap. berkat doa owunk teranaiya *tiba tiba kan* HAHAHAHAAHHA.

muet ? arithu Kzie kol aku suwo jawap speakin on 10th May,
pasal aku ada paper arinie,
tp memandangkan aku siapkan paper cultural aku dengan lajunya.
aku pun bergegas la p bilik quarantine & sebelum ithu
fyi guys, aku ilangkan slip exam muet aku.
menarek bukan ?
kelam kabut aku siot p cc, print it out.
penat !

masok bilik quarrantine atyn ada,
aku pk kan kami sama group skali, aku group 4
dye 2. aku pun dgn bangga p la mintak tukar ngn kzie,
ke group 3.
bengong ! !
maka nya, kami tetap xsama group.
xda rejeki la katakan :)

ting ting,
loceng berbunyi,
"group 3 sedia" heh kata kzie
mak aikk jantung aku nieyh jatoh ke bumi lalu ditarik semula mcm pancing
masok ja duduk la.
imma candidate D.

give me ure ic & ure slip.
"ue dun have a slip ?"
"i lost it" :(
"ue lost it ?" sambil pandang umpama singa kelaparan.
redah aja ;p

soklan dye susah xda la susah sangat, biasa biasa ja.
ure given 2 minutes to give ure opinion.
5 minutes berlalu,
"thats all, kataku"
"r ue sure ?"
yes!
condifent ja aku an. xtaw nk ckp pa.
da larh !
HAHAHAHAHAAH

part yg groupin aku shuka,
pasal de conclusion owunk setuju dengan jawapan aku.
woot woot.
:D

walau manyak badai dan halangan *chewah*
aku tempuh dgn semangat nya weyh.
dan ahad ini,
akan kuh tinggalkan semuanya disini.
idop bawu di johor bahru dan ......
SHAH ALAM aku cabar kau !!!!!!!!!!!!
*berdekah*

No comments: