mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, May 30, 2010

amal ibadat kau belum mencukupi

tak taw nk kategorikan ini cerita kelakar atau cita sedih atau cerita amarah . tapi aku nak gelak sebenarnya dan umie marah aku . aku tetap juga nak gelak . HAHAHAHAHAHAHAHA . xda la sebenarnya cita nya macam ni . Handpone Afiq hilang kena curi dekat asrama . * manyak manyak adek , afiq la paling manyak kali hilangkan handpone * da bilang jangan bawa , degil nak bawa juga . nak message matair die agaknya. hmmmmmmf . si Afiq nie spesis dia kalau da tito memang jalu , xsedar apa awak wat kan dia, asal mintak ja bagi ja la . pone dia hilang lagy 2 hari nak balik rumah . dia pakai handpone kesayangan si Cici plak tu . mengamuk orang tu barang dye hilang . HAHAHAAHAHAHAHHA * okayh gelak lagy * skip ! ! !

sebenarnya aku nak cita nie, aku tadi kua petang pastu kena hujan . pala aku penin , jady tito la . pastu Umie kejud ajak aku keluar , memang tak larat jady aku xikot la . pastu aku mandy makan semua aku dapat msg
" hye ! nieyh akak ailly heh ?? "
* aili thu memang nama keluarga la , semua adek adek aku ada aili * aku reply la aah , kenapa . pasthu dye reply
" sorry eyh , halalkan sudah !! "
teros aku pk , nieyh mesty afiq nk maenkan aku , pasal cara dye msg pun sama ja ngn afiq msg . hikhihkihk . aku pun reply ,
" xda hal la , kitaowunk memang kaya . kau an mmg shuka ilangkan hp ja . pasthu p renew number "
AHAHAHAHAHAHA

pasthu pending teros , aku abaikan la . aku memang mati mati igt afiq . pasal dye pun keluar semua . ingat dye da anu semula number dye ngn umie. pastu diaowunk balik umie panggil aku tunjuk msg yang sama . dye suwo halalkan aja . aku pun pa lagy teros menyinga *bak kata El * anta msg marah ! pending ! ! geram ..

kepada si pencuri ,
aku memang pantang kalau orang mencuri curi ini , dalam erti kata laen amek barang orang tanpa izin . xda duwet sangat ke ? aku buleyh taburkan duwet kertas kat kau la . dan jangan harap tuk dihalalkan ya . dunia ini adil , dan Allah taala lihat semua nya . tak kira la , bawu berjinak ke atau lama da berjinak . tolong kikis sikit habit bodoh tu ya . pasal menyusahkan orang laen . kalau xmenyusahkan aku xkesah :)

rahsia terbongkar , sahh memang adek aku nya keja ! mengong kau Afiq ! Terima Kaseh !!

No comments: