mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, May 20, 2010

pukul 3 petang

ary ary tito lambat thu da menjady kebiasaan aku la , jady mangon nya agak lewat . aku mmg silent mode pone konon xmaw diganggu atau dikacau la. then aku mangon manyak benor miskol nya . ada 2 number pelik , manyak kali kol . so pas mandy aku pun merajenkan jari menekan semula number thu * selalu aku mmg xkn kol blik tp kali in berlaenan *
mungkin ada hikmat kowt kasih tercipta yang sentiasa berlegar legar dalam otak aku sebelum sebelum ni . aku kol then rupa nya "Abang" . cehh nk bergurau mesra plak an pasthu konon konon dr maybank . saja ja dye kol nk tnya pasal exam aku arithu . mungkn kau terasa kowt aku duk seru seru nama kau ja an tiap kali aku nyanyi lagu Kasih Tercipta thu . lepas la rindu sekejap . terima kaseh sebab masih ingat pada diri ini . so bila nk jupa nieyh ? kangen bangat sama kamu deyh . da dekat setahon lebeyh x berjumpa .
:)

No comments: