mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, May 25, 2010

selingan iklan sebentar .

nak citha citha klaka buleyh x ? blum citha lagy aku da nk tergelak . fyna aka adek aku nya hal la . budak budak an , macam macam hal . walau nakal macam mana pun dye , dye tetap la penghibur kami . nak tak nakkena layan juga an ? hikhikhik. kayh citha nya begini .....

aku , umie ngn fyna odw g tesco , nk belik barang tuk fyna pasal esok de ada jamuan kelas. odw pegy thu , tetiba adek aku pun bersuara .

"mami mami , kat skola agama adek an , meja skola ada dak conteng conteng . adek nya skola an ada 3 sesi pasthu kat meja thu ada conteng . kawan adek yang anu . maknanya bila sesi adek aku , kan ada sesi petang lagy thu berbalas balas pantun " aku pun layan ja la an . tulis apa ja dek atash meja thu ?

"akhirnya aku kan dapat bertemu dengan nya " balas .
"Hari Datin bulan March , i love ue shu much " pasthu siap ada balas .
" hari hari makan epal , agak agak bila kita buleyh kapel "

aku dengan umie macam nk gila gelak . dak dak kechik skunk semua da advance gila . aku pun tambah la . motif sebenar nk berceritha pasal pantun thu ja ! HAHAHAHAHA . bongok ;p

No comments: