mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, May 5, 2010

senyuman paling menawan :D

okayh aku di tag oleh Fazliana aka Yaya untuk join contest nieyh. motif aku, tuk mengisi masa lapang. memandangkan tinggal keseorangan pat umah nieyh an, layannnn ;D

Miss Chenta aka pengasas contest nieyh :)
chanteq gak awak heh.

dan gambar yang konon konon aku nk pertaruhkan adalah. jeng jeng jeng, xmenang pun xpa ter. janjy sapot kawan kawan *dan dan jd kawan ;p*

okayh gambar yang aku pertaruhkan,
inilah dye Caca RM ! ;D
gambar tyme dinner nieyh,
btw aku mc okayh on dat dae. hee

kenapa aku shuka senyum ? okayh. aku xtaw pun napa aku shuka senyum tp yang penting aku kalau senyum nampak gg, nk kata gg aku chanteq sangat xda la. tp klu xnmpk gg wasa xlengkap ja gambar thu. senyuman semanis kurma. umie cakap kalau kita slalu senyum pokoknya kita kan nampak awet muda lorh. wahh githu. lihat saja aku kowt. lagypun senyum thu kan jariah, dapat pahala for free ja sapa xnak ;p. jady mulakan dan sentiasa senyum untuk tampil anggun dan berseri. jyeeeaaahhhh !

copy from chenta:
1:contest nie terbuka tuk semua peringkat umur.
2:1 gambar je( GAMBAR ANDA)...sape masukkan lebih2 otomatik akan di rejek oleh ai...*hahhahahha gelak jaat*
3:gambar mestilah senyum yang memang ikhlas.....senyum lebar 2 da max... =)
4:gambar BERSEORANGAN..... (kalau atok nenek nk join tgu next contest k)
5:mestilah menjadi follower miss chentazetty
6:sediakan entri khas contest ini dalam blog u all n link kan kepada ai...
7:senangkan????? jgn lupe tag kan kawan2 anda minimum 4org... (kalau follower anda xramai boleh di maapkan..) make sure org anda tag 2 tau bahawa dia telah di tag kalau xnk kena saman.. (jgn woo skng semua stok saman2 je)
xpayah u alls nak peningkan kepala....syarat2 senang je.... tunggu ape lagi... tarikh penyertaan tutup pada...jeng jeng jeng..... 20 mei 2010..

so aku dengan bangganya mengetag:
Sarah Hussin
Sufea Razak
Nur Atiqah
Fyna Rosli

No comments: