mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, May 17, 2010

shukakexshukalayannnja

Umie cakap kalau shuka sangat dengan sesowunk thu, *pompuan ke laki ke xkesah* jangan sesekali tunjukkan yang kita benar benar shukakan nya dan kalau kita bencikannya, jangan sesekali kita tunjukkan yg kita mmg btl2 benci. jadi bagaimana sebenarnya ? lalu aku terpikir sendirian.memang ada benar nya kata umie ithu sebenarnya kerna memang kita harus berbuat sedemikian. Jady maknanya aku harus berada di dunia yang tengah dimana aku tidaklah menunjukkan yang aku benar benar shukakannya & aku juga tidak menunjukkan yang aku benar benar bencikannya. *owh sungguh indah* tapi tidakkah semua terpikir, jika kita bikin camtu pada owunk laen apa kata mereka nanty. Ahhh, pedulik apa janjy tuhan tahu niat kita . hirau kan yang laen , yang langsong tidak membawa kemewahan atau kemiskinan pada kita. sebab semuanya atas usaha kita sendiri. dan pokok pangkal nya haty bukan ? tepok dada tanya selera. ditelan maty mak diluah maty bapak * tetibakan. ada kena mengena ke* hikhikhik


*rindukausebenarnyatpxmawla
tunjukkansangat.HAHAHA*

No comments: