mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, May 16, 2010

single gurls out

okayh aku happy sangat malam hary aku ini terisi dengan ada nya childhood frenz aku, Aliya Azmi II . okayh aku rindu kau kayh, n aku have fun sgt . even kita kua 2 owunk, riuh cm sekampong. memandangkan parents parents kita sebok dengan Score A , so kita pun enjoi. HAHAHAAHA.
kita melepak tgk bapok keling. HAHAAHA. Auwww i liokee. melepak la pasthu. memang besh la. xtaw nk citha cmna. aku nk ulang malam nieyh semula buleyh x ? kita duk danga bay , pasthu oi oi owunk . tego semua owunk. padahal owunk nk elak ja dr kita. HAHAHAHAAHA. Lama gak an kita duk melepak cam apa. hikhik. aku enjoi kayh, mencary cinta juga motip kita :D jyeaaah !
tengs babe, aku happy sgt.

No comments: