mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, June 21, 2010

tuan besar !

woot woot . lewat satu hari penghargaannya kerna terlalu sibuk sangat dengan kehidupan sebagai artis nieyh *tiba tiba perasaan* abaikannya , aku nak bagi penghargaan kepada bapa bapa sedunia la kan . sibuk sikit tu lambat wish , mana balik spore cousin kawin , berdua duaan lagi . HAHAHAHAAHAHAH . baiklah mari kita mulaka sesi luahan perasaan bersama Caca RM.
thu dia Mr Sahab !! HAHAHAA . tak tak tak , ini abah aku aka boyfriend plus scandal plus dot dot dot aku Dato' Rosli b Hj Momen . oh juga Tok Daddy wannabe. *wink* abah aku ni la orang lelaki yang pertama aku cinta . tanpa dia tak kenal erti cinta juga aku kan . so mari kita cerita perjuangan beliau sedikit sebanyak sehalus dan semulus nya .

bekerja sebagai *rahsia kerajaan, shhhhh* di Singapura dilanggar todak . hari hari ulang alik JB - Spore . muka garang tapi dalam hati ada taman der . asal aku bersuara tup terus dapat . asal aku bercakap ikut terus . contoh , kalau nak keluar umie da sedia kan seluar tp abah tak mahu tukar . aku pun menggunakan suara dan aura anak manja aku , tanpa bantahan tukar terus . hikhikhik . shayunk abah . lahir pada 25 Dec 1960 , part birthday abah ja aku klimaks pasal holiday time !! jyeaaaahhhh . so cuti terus la kami ke New York City , London , Paris :)

kenangan ? banyak jangan cerita sampai mati pun tak mampu tuk bercerita . masa kecil , kalau kami adik beradik demam selsema , abah dengan laju sedut hingus kami menggunakan mulut tau kawan kawan . HAHAHAAHAHAH . korang ada ? takda kan ? nak kejut kami bangun pergi sekolah ? geletek peha kitaorang . masa umie bersalin , abah ikat rambut aku pergi sekolah memang terbaik la , macam kuda mengawan jadi nya . hodoh sungguh !! nasib aku ni manja ngn cikgu cikgu lalu cikgu pun tolong ikatkan rambut aku . HAHAHAHAHA .

apa saja cerita , corak coret semua terpatri dalam ingatan . segala jasa , baik budi memang tak berbayar dan tak ternilai wahai abah . jadi penghujungnya .
SELAMAT HARI BAPA .

shayunk awak sangat sangat . tanpa awak siapa lah kami , tanpa awak kami tiada apa yang kami ada sekarang wahai abah . pesanan penaja ini dibawakan khas dari No 15 , Jalan Belibis . eh lupa juga kepada bapa mentua aku . cehh pada bakal bakal bapa mentua la. *siapakah?*
HAHAHAHAAHHAAHA

No comments: