mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, June 22, 2010

memang benar benar

Kau memang benar benar menguji aku .
kau telah membuatkan ramai hati terluka .
kau memang benar benar menggelapkanku .kau benar benar membuatkan aku menangis .kau memang benar benar menghancurkan hatiku .kau memang benar benar memusnahkan segalanya .

aku malu dengan diri ku sendiri ,
aku hampa , mereka juga hampa ,
aku nampak air wajah kehampaan itu ,
aku kosong bila mendapat keputusannya ,
doakan yang terbaik untuk masa depan ku ,
maaf kerana tidak dapat memenuhi nya ,
kalian banyak berjasa tapi aku menambah dosa .

aku tidak akan berhenti berharap ,
aku teruskan menghambakan diri tuk ini ,
aku mengharapkan keajaiban berlaku didepan mata,
untuk kebahagiaan dan masa depan aku dan mereka. aku tidak harus berputus asa walau badai sekarang bergelora ,
aku bingung saat dan ketika ini ,
aku lemah , aku gagal , aku tidak mampu bersuara tuk itu .
terima kasih kepada mereka yang memahami dan mendoakannya yang terbaik .
kepada lecturer kesayangan Miss Mueizah , mungkin awak tahu saya sedang bersedih dan sebab itu la awak merindu saya . terima kasih untuk segala semangat dan kata kata rangsangan . saya sayang awak miss . terima kasih semua . mengharapkan dan mendoakan yang terbaik . Amin Amin Amin ya rabbal alamin .

*maaf jika penggunaan kosa kata yg memeningkan kepala,hati berlara, & Bkn kerna cinta*

2 comments:

sumandakselatan said...

luv u 2 dear... i will alwiz pray 4 u

Caca RM said...

wahhh cikisz ada blog la !! tengs alot miss. muah muah