mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, June 24, 2010

menghitung hari bak lagu Kris Dayanti

Aku bilang korang heh, sekarang hidup aku penuh dengan menghitung hari pakej dengan jantung dup dap dup dap. Aku tak suka keadaan macam ini pasal dia boleh buat aku gila meroyan tak tentu pasal. contohnya jiwa akan memang merana bagai la. makan ? memang tak makan, tak terurus makan aku. minum ? tidak juga sehingga bibir kering sekali. lemah badan tak bermaya. aku hanya tahu duduk berkurung didalam bilik dan menangis. ya bukan sesuatu yang sihat tapi apa aku boleh buat ? menghitung, mengira, menunggu, mengharap, merayu, membatu ? aku sendiri tak tahu dan aku benci tuk menghitung. untuk keputusan itu aku masih berharap sehingga Sabtu ini, berharap pada keajaiban berlaku Ya Allah. dan untuk dia, menghitung sehingga 23 hari sangat perit masa itu. bersabar dan Insyaallah pada pengakhirannya ada sesuatu yang positive *sedapkan hati*

No comments: