mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, June 17, 2010

ole !

makan pat Dayangku ja la . nahh sampai ja mereka meluru terus memasukkan diri betol betol duduk di depan tv . aku ngn umie bilang duk luar sudah la . xnampak kata mereka . memang la semangat mangat adek kembar aku nieyh . bola punya pasal kan memang semangat la korang . pasthu nk tunggukan ke half time , ya ampun macam nak tercabut nyawa aku . punya aku memujuk nak balik , kejap la kejapla kata mereka . at de end , nahhh kau kalah SPAIN mereka . HAHAHAHAHAHAHAHA . padan muka ! naseb si Fyna tak da . pasal dia balik Spore ikot mak , kalau tak melayan juga adik gedik aku sorang tu . dussssh

No comments: