mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, June 11, 2010

result punya pasal adik aku yang sebuk .

aku takda la excited sangat nak tengok result , pasal aku taw mesty server sangat down . jadi aku cam wat tak tahu ja la tapi ada satu benda ni aku tak tahu la kenapa makhluk tuhan yang paling aku sayang ni excited sangat nak tahu result aku .
ni hah dak nya ,
adek aku si Fyna ,
*ok motif sangat gambar lama ni* HAHAAHHA . bayangkan she keep asking me "kakak da check result ke belum ?" sampai aku naik pening sudah . pastu aku tanya yang adik gelojoh sangat kenapa , relax la . dia diam pula . pastu tak sapai bapa minit tanya lagi . tiap kali aku buka , ia akan keluarkan macam ni .
pastu nanti dia yang tolong cakapkan tiap kali aku tekan refresh "hah mesti tak boleh" HAHAHAHAAHAHHAA . adik adik . sabar ya adik . akak sendiri tak gelojoh , jady akak mahu adik sabar sama seperti kakak :) esok kita makan pizza ya . dan esok juga la kita tengok heh , akak da tak larat dan nak menunggu juga . pening sudah ni . oh ya akak taw kenap adik excited pasal result ni result terakhir tuk zaman bujang , eh salah salah . Zaman Diploma kakak kan ? hikhikhik . insyaallah .pada yang dah tengok result selamat ya , pada yang belujm seperti aku usaha keras sikit :) . jyeahhhhhh .

*harapsemuanyaberbaloi*

No comments: