mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, June 17, 2010

tahniah mania

entry ini khas untuk wira saya . cehh wira saya tau . geli pula aku . okayh lari sedikit . sebenarnya aku nak ucap TAHNIAH pada Enchek Dean aku pasal menang emas dan perak for SUKMA baru baru nie . sangat teruja . dan aku pula yang gelabah bila tiba hari dia berlawan . mari bercerita . Enchek Dean adalah penggarang jantung hati aku . bergiat dengan gigih dalam sukan lawan pedang and in english is Fencing . sejak dari zaman sekolah lagi , ya la asalnya pun dari Sekolah Sukan Bukit Jalil kan .

Baru baru ini , Enchek Dean telah pergi ke Melaka untuk acara SUKMA . Dalam game individual menang tempat kedua , perak ja la pasal kaki cramp . kalau tak da boleh pergi da CHAMPion . risau gak aku dibuatnya , seawal jam 7 pagi pergi jam 6.30 petang baru dia hubungi aku . punya lah aku ni gelabah tunggu dia , dengan aku tak boleh tidur malam sebelum dia lawan . tuhan ja tahu . sebab saya tahu awak nak sangat kan tuk SUKMA terakhir tuk awak ni . tapi takpa , walau menang tempat kedua pun , Enchek Dean bangga sebab dia dapat kalahkan musuh dia :) janji awak bahagia . kaki cramp teruk ujarnya , terpaksa diusung ke bilik . haih . namun dendam terbalas juga dalam acara team , kalian buktikan dengan EMAS !
*gambar ni xblh besar besar , bahaya*

Congratulations guys . you all maybe tak baca blog aku , tapi aku tetap nak cakap korang Super Duper Hebat . Puas hati Enchek Dean saya . Tapi sekejap ja masa berlalu , this Tuesday Enchek Dean kena pergi China for training . takpa la untuk diri sendiri lakukan lah yang terbaik ya . Sekali lagi tahniah dari aku wahai Enchek Dean ! I love you la . HAHAHAHAAHHAAHAHAHAHHAHA .
*gambarehsandarihusnulariq*

No comments: