mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, July 9, 2010

durianruntuh john!

dimulakan dengan bismillah, disudahi dengan alhamdulillah. begitulah sehari dalam hidup kita. mudah mudahan diberkati Allah. *nyanyi sikit, tehee* . baiklah, hari ini tarikh ini 8 July 2010 sangat bermakna kerna bagai jatuh ditimpa tangga. opppss tak sesuai peribahasa ini, durian runtuh terbaik. sebab.... mari ikuti kisah sang Caca dan hidupannya :D

kita mula dengan kisah pendek dulu la ya labu, setelah 3 hari ditinggalkan sang kekasih. ala bukan tinggal pa pun. Dean pergi Korea plak, tak boleh contact pasal 3G phone dia rosak. so no msg, no calling molling. sangat sentap. then tadi tengah makan tetiba dia bilang dia online. apa lagi aku menyeringai lah. bagai kera dapat bunga. AHAHHAAHAHA. bermanja manja bagai. memang tamak. FB bual, YM bual, Webcam lagi dan Calling juga thru YM. bahagia sekejap. dan lepas ini kena tunggu dia balik ja la 16 JULAI ya. Bukan Ogos.

kisah seterusnya, result MUET aku da keluar tu pun aku dapat tahu pun thru FB dak dak kecohkan so aku pun check. jeng jeng jeng. memang meriah. HAHAHAHAHA. cukuplah sekadar yang terbaik. nak gelak ja bila dapat tahu. apa apa pun syukur :)

aku dapat sambung DEGREE. terima kasih. bergerak la kita semua.
apa apa pun. Doakan yang terbaik ya. dan
Selamat Menempuh Alam Dewasa.

No comments: