mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, July 30, 2010

hey kawan baru :)

hari ini saya ingin memperkenalkan kawan kawan baru saya. chewaahh ! HAHAAHAHHA. alam baru, juga kawan baru yaww. jom jom ! wink wink. tak banyak pun gambar tapi boleh lah kalau nak buat sedap :Pnie la kawan baru saya. ada ramai lagi. ini saja wat plessing. HAAHHAAHHA. saya kawan saja dengan semua orang. antara mereka boleh terima cara saya atau tidak itu terpulang pada mereka. saya tetap saya. blues selamanya. baik aku mula merepek. nie tangga nak menuju ke Dewan Annexe. plus ada kelas kami, yang kami gelarkan bukit tonggek. sebab nak mendaki nya, ya ampun gigih sekali la. mmg tonggek la bontot bontot kalian semua. HAHAHAHAA. ok bai.

nanti cerita lagi, sambil wat sesi perkenalan.
:)

No comments: