mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, July 4, 2010

mimpi basah

kadang kalau kita mimpi orang tu tak bermakna kita rindu, mungkin dia saja ja menyinggah dalam mimpi kita sebab tidak tahu hala tujunya. atau apa mungkin dia yang merindu kita. kadang kala semua hanyalah mainan tidur yang bisa membikin hati kita berbunga dan berduka dengan girangnya. baiklah 2 hari lepas mimpi Abang aku, dan cerita sebenarnya sedikit pun tak terlintas tuk merinduinya ya. lagipun dalam mimpi dia hanya berlalu pergi so aku takda la hiraukannya sangat. jadi aku lupakannya la sahaja. selamat jalan dan hati hati ya berjalan dalam mimpi tu ya abang.

tapi bab mimpi malam semalam ini betul betul sebenarnya aku merindui dia. maaf ya dean, saya tak pernah pula dalam mimpi dengan awak mungkin sebab awak sentiasa ada dengan saya dan jangan risau saya tetap awak yang punya. rindu saja takda salahnya, tapi tika dan saat itu aku rasa ia bagai benar benar berlaku. maaflah dengan apa yang terjadi sebelum ini. cukup andai aku samarkan orang itu dengan panggilan Abg Kotak *bukan sebab rupanya yg macam kotak ya* entahla aku tak tahu kenapa perlu rasa rindu padanya, cerita ini cerita lama jadi kita jadikan iktibar saja. HAHAHHAAA.

oh mimpi aku sangat bahagia, tajuk entry sila abaikan kerna ia sebagai daya tarikan saja. walhal bukan aku mimpi apa pun. kami cuma meluangkan masa bersama dan meluahkan perasaan yang tersimpan. jadi abaikanlah ya.

dan dengan secara tiba tiba aku pun memandang ke arah meja solek aku, tersusunnya some of collection my perfume. disebabkan ini tentang mimpi, mata aku terus tertumpu pada perfume Dreaming from Tommy Hilfiger. aku beli time aku masih belajar kat Kuantan, tp aku beli dengan umie time balik JB. Pasal aku duk ushar perfume ni since dia baru baru keluar :)

baik memang takda cerita sebenarnya nk cerita. mimpi itu biarkan aku simpan sendiri dan rasainya sendiri. terima kasih.

No comments: