mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, July 21, 2010

sabtu ahad ikat tepi satu

memandangkan sudah seminggu tidak memulangkan diri ke Johor Bahru, makanya perkataan RUMAH SAKIT itu semakin dekat dengan jiwa raga aku ni. Jadi dengan cekalnya aku ingin mengatakan yang aku ingin pulang pada minggu ini. terima kasih.

ok, itu satu hal. hujung minggu yang lepas, iaitu weekend aku terisi dengan sempurna sekali. oh sangat beterima kasih pada mereka mereka yang mengisikan kegembiraan hati ini. cehhh. dengan cekal selepas mengambil gambar untuk kad matrik, aku pun bersiap siap menuju ke KTM Padang Jawa tuk berlepas ke KL Sentral yawww.. oh begitu bahagia, sambil menyelam minum air la apa lagi. teheee.. setelah hampir sebulan mungkin tidak berjumpa kerna terpisah dek lautan, maka bersatulah kami. HAAHHAAHAHA.

shopping? oh jangan ditinggalkan. memang meriah. menuju ke BB, Sungei Wang dan ke Pavi la kami. new arrival Roxy bag tidak ketinggalan. mana blh biar wei, rugi kalau xambil. HAHAAHAHAH. kami bershopping memang tak hingat dunia. yang jantan pun bukan main meriah lagi kau sopping heh. seluar jeans Zarra kau hangkat. aku g Cotton On beli baju plus plus plus la.

tidur malam? oh tidak. jam 6 pagi baru balik rumah untuk tidur. Karok dulu, menabir di warung burger. burger akak memang terbaik la, ramai gila orang beratur nak order, tak menang tangan aku tengok. pastu makan steambot kat downtown dan kami ke chow kit. plus tengok Auuuu, B A P O K. lawa kalah kan kami yang perempuan siot. HAHAAHAHAAHAHAHA.

de next dae, jam 10 pagi aku da bangun. lalu bersiap siap plak mahu ke KLCC ;D plus maksu nak jumpa dan amik aku pat sana lalu hantar aku pulang tp b4 balik singgah SACC Mall dulu. then pergi PKNS. Maksu belanja seluar. tengs maksu. HAAHAHAHAHA. pasni jangan lupa ajak lagi ya. g secret recipe makan makan dan balik.

sapai bilik jam 6 ptg dan terus terusan mandi dan baammmmmmmmmmmmm.. jam pagi esoknya baru aku sedar. tu pun pasal nak pergi kelas. mmg tak larat gila. phewwww.

ucapan akhir, terima kasih pada semua yang menyinari dan pada Abg pedang saya. I love you la. tengs teman soping padahal kau pun nk soping samakan? dan duit nafkah. meriahhhh ! HAHAAHAHHA. oh tak lupa kenangan motor itu, kelakar gila ;p

what goes around comes around babe. i told you oredi kan ?
dan bai.

No comments: