mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, October 24, 2010

untung jadi anak AMAN !

Salam, ada blackberry zoom ke dom ke? tak tahu lagi fully touch screen, check function dia ok tak? check harga kat Malaysia berapa. kalau ok hari rabu abah nak beli.

wah hati aku bunga bunga dapat message tu. terasa terbang kat awan awan jap. hahahaha. abah suruh aku tgk either Malaysia o Singapore jual harga murah.. so aku pun bukan pandai sangat bab bab mencari dan menyelongkar & ambil tahu pasal pone. tapi pasal ada peluang ni aku pun apa lagi. HAHAHAA. dan tiba tiba ternampak Cik Hanis Zalikha update blog dia tentang berry berry nie. *click ini untuk bacaan*

terus aku berminat dengan blackberry torch ni. tehee. abah nak yang ini boleh tak? pasal macam menarik ja. LALALALALA. so aku pun msg abah cakap, abah suruh survey harga Malaysia berapa. ya la abah aku ni jenis suka beli barang kat Singapore lebih berbaloi katanya. ok abah t akak survey ini harga dan hantar proposal kat abah dan abah approve ya. jeng jeng jeng.
oh lupa, baby Vaio aka lappy Vaio aku da recover dari sakit tenat nya yang amat lama tak diubati. dan sekarang jyeaah ! cant wait to balik JB nak jumpa dia. heee.
hoi, Isnin first paper. killer gak. tp tak stadi pun takpa la pelan pelan kayuh ya Caca RM janji sampai ke destinasi dengan selamat. HAHAHAHA. memang melampau bunyi kau tu ca. haish !

No comments: