mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, October 17, 2010

se-kopi se-tea

hey dunia ! cerah dunia pagi ini. sejuk dengan keadaan yang nyaman. ahhhh, ashyuk sekali. ok, pakai aircond. teheee. eh tak juga, cuaca diluar agak mendung ja. aku da puas tidur, jadi tak boleh nak tidur sangat la. cerita dunia pagi ini dikejutkan dengan sedikit pertelingkahan antara dia dan dia. *maaf terpaksa dirahsiakan* ahhh, mungkin da kena mandrem plus puja la tu si dia. tu psl beria sangat. tapi takpa la,apa blh buat.

dunia, awak tahu tak sekarang saya di JB. cuti untuk study leave. weee, sekejap ja tapi lepas ni memang cuti lama. cuti semester yaww. senyum panjang panjang sampai telinga ya.kisah semester ini tidak berakhir disitu aja, sebab ada sambungannya nanti. jadi tengok saja la apa bakal terjadi. saya tidak mahu berharap terlalu tinggi pada duniawi ini takut tidak tercapai dek akalmu
.cinta? maaf sebab mengabaikannya kamu. mungkin badan ini terlalu penat dan kerap tidur awal tanpa meninggalkan jejak kesan. nasib cinta memahami. walaupun baru terjadi perang besar antara kami, tapi kami bersikap professional dengan mengadilinya tanpa sangsi. tiada penggunaan hakim, tiada simpulan kata peguam dan tiada mata mata saksi. keputusan sepakatnya kata MAAF. itu lebih penting dalam hubungan aku. MAAF itu sangat berharga. walau sejahat dan sekejam mana perlakuan mu itu, ucapkan saja MAAF dan semuanya akan mencair. woot woot.
oh sepanjang menghabiskan waktu bersama sang cinta banyak benda yang berlaku. antaranya tragedi 10.10.10 ketika kejadian aku berada disitu. hanya mampu ucapkan, takziah kepada keluarga mangsa dan AL- Fatihah. masa balik JB on friday haritu, tempat tu da bersih. kerjaraya highway sedang memasang semula divider tu la. haih. sangat ngeri kejadian tu. bersyukur la kepada yang terselamat. ok, seram naik bas !

No comments: