mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, December 3, 2010

rasa cinta

3 years, 3 weeks and 3 days

tengok ja angka pat title atas tu mesti da dapat agak kan. hari ini aku dengan rajin nak update pasal angka tu. pasal hari ini genap aku bersama cik katak aka babylove 3 years 3 weeks and 3 days.

comel kan angka tu. so i just wanna wish you boo, i do love you in whateva situation, and nobody can change my love for you. because you are the only one for me. trust me, ill be forever with you. i do love you. *kiss kiss*

aku ada bikin album konon konon cinta kitaorg, aku selalu taruk gambar dalam album tu since our first date till today. so sweet. and now album tu da bertukar tangan pada babylove aku. diacuba ambil alih kerja itu. tapi takpa aku nk share juga gambar kitaorang time 1st date. phewww
.
first date on: 18 Feb 2008
venue: teluk cempedak
padahal kita orang da kapel lama da, tapi hari ni kitaorg decide tuk jumpa. sebab aku bz dengan study aku. dia bz dengan game. so he just been gamble datang tengahari dan pulang petang dari kl ke kuantan. gigil mak nok masa jumpa tuk. sejuk tangan.
aktiviti: sesi suaikenal di tc sahaja. hahaha. makan makan dan balik la ya.
time aku diploma dulu, babylove aku ni rajin juga la ikut trip trip apa yang ada. kalau tak ikot memang r merajuk*gedik* time aku organize trip nasib dia ikot. pembimbing dan penguat semangat aku sangat. ya la rasa disayangi konon konon ada bersama ja la kan. jom terjah..

trip Hora Hooray Holiday yang aku organize:


kitaorang juga ada bikin holiday sendiri. we decide to go to Genting Highlands for 2nd time. 1st time trip aku tu. ni kitaorang pergi sendiri sendiri. jangan pikir kotor weyh, Anabella and Abby Molly ada juga ya. pergi balik hari ja. lepas tu turun lepak KL juga :)
ok da malas. ada lagi trip yang dia ikot. malas pula tiba tiba. pastu aku pun update gambar mcm takda hari esok lusa yang perlukan. HAHA. takpa la kalau aku rajin adalah Part II punya heh.

last but not least.
i love you boo.

No comments: