mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, December 19, 2010

robot pun tahu habis bateri


Salam readers. isi masa lapang seperti biasa menunggu waktu tidur. aku baru balik dari Family's BBQ. OHSEEEEMMMMM !! pasal kenyang perut. macam macam ada. sebut saja, semua pun ada. marshmallow bakar bakar pun ada. pasal JB kan sekarang tengah sejuk so I berangan ala ala orang putih la sekejap. HAHAHA. berangan.

bila sebut pasal cuti, adoii pening terus rasa kepala. so sebelum cuti melabuhkan tirai begitu juga dengan tahun baru yang bakal menjelma. kita orang da ada plan dan macam macam jenis hiburan yang bakal mendatang. jadi apa yang perlu kita buat hanya enjoy ya.

hujung hujung cuti ni memang sibuk mengalahkan Perdana Menteri, konon. mari sini aku draf kan apa yang bakal terjadi pada hari hari mendatang bagi aku dan keluarga aku. Malam Sabtu ni da berlalu sudah kan untuk Family's BBQ.
22 haribulan, kita orang ada Family Day dekat A'Famosa Melaka for 3 days 2 nights. Family Day ni tuk family belah abah ja. kita orang bikin family day sama sama, nak mengeratkan lagi la hubungan tu. so on 24 haribulan kita orang kena balik Johor sebab Paksu aku pula tunang for the next day nya. lihat bertapa rushing nya kami. 25 haribulan kan, paksu aku tunang. lepas hantar tunang. aku dengan family kena gerak pergi Mersing pula untuk Family Day, kawan kawan kerja abah untuk 2 hari. kami pergi Pantai Penyabung. fuhh ! kelas kau maria.

harap semua nya berjalan lancar, dan kami sekeluarga diberikan lindungan dan kesihatan yang kuat. aminn aminn. so kita tunggu dan lihat sahaja ya.

1 comment:

ain said...

blogwalking here... =)