mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, January 12, 2011

hard thinking. so take a deep breath

hye, today aku nak story something that i did well in my life dude. really tak expect benda ni nak jadi. HAHA. i managed to do it well. clap clap.

aku memang ada masalah kalau ada presentation. since zaman diploma aku lagi. aku pun tak tahu apa masalah aku sebenarnya. masalahnya yang aku hadap time nak present, nervousness aku tu mmg tahap dewa lah rasanya. automatik memang semua akan bertukar untuk tidak menjadi Caca RM dengan serta merta. semuanya berubah. semuanya.

suara aku akan terus bertukar seperti kekartunan. tangan aku tidak akan berhenti bergerak dengan pergerakkan yang aneh. kaki aku juga akan turut bergerak dengan gaya sepakkan. badan tidak berhenti untuk menari zapin iramagamelan domba. lalu akhir sekali airmata pasti mengalir kerna kekalutan itu. damn. terima kasih. *sigh*

so for this semester, what really happen aku ada subject BEL which is Presentation Skills. fuhh subject ni memula memang betul betul buat aku berfikir panjang dengan namanya. last week da start to present. memang berderaulah darah aku. rasa diawang awangan ja. paappp aku lepas. selamat. HAHA

so yesterday, kau tak bernasib baik Caca RM oii. you are de first and the lucky one kena present. Ya Allah. memang lah kan. aku rasa lecturer tu dia da memang kenal aku, so sengaja ja dia choose aku. redha. dengan berbekalkan tajuk favourite kaler and give how it impact ur life. so on. HAHA.

guess what, i really really managed to control my nervous. and i do a great job. done gila! aku pun terkejut, seriously aku boleh do it well. siap mengaku lagi dalam kelas. "i dont know why today i can control my nervous" HAHA. suara aku tak bertukar pun. woah woah!!!

sebab keberanian tu, aku rasa sangat teruja bila all my classmate give me a big clap. thank you guys. really appreciate it. aku cuma takut dan risau bila time aku present macam bosan. wee.

No comments: