mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, February 25, 2011

kiniku hanya dapat berdoa. agar bahagia selamanya.

apa yang jadi semalam, hari ini dan hari yang bakal mendatang betul betul mematangkan dan menampakkan bahawa begitu ramai orang yang sayangkan aku. sayang dengan perasaan benar dan suci. bukan mainan atau kata saja.

walau hati ini tidak kuat, walau hati ini rapuh, walau hati ini tisu tetapi dengan adanya mereka semua. aku gagah kan diri tuk terus berdiri dari kesedihan yang diciptakannya. aku tidak akan membuka pekong didada. cukuplah dengan apa yang tertulis, dan ternyata apa yang jadi antara kita. tidak perlu yang lain tahu.

aku tidak pernah menghalang untuk kau membuat sebarang keputusan apa ntah lagi mejatuhkan kau. jadi jika apa yang kau pilih ini rasa bahagia dan puas tuk kau. silakan. aku tidak akan cuba menghentikannya. biarlah selama mana pun rasa itu sebelum ini, tapi jika hati yang disakiti ini tidak mungkin dapat menghilangkan luka yang sentiasa tidak pernah kering dan hilang parutnya.

kau yang meminta dan kau yang mencipta sedangkan aku tidak pernah ingin menerima apa ntah lagi mengiyakannya. tidak mengapa mungkin yang di atas ingin tunjukkan yang mana baik dan buruknya untuk kita. kita terima dan redha dengan ketentuannya.

terima kasih keluarga, umie, abah dan adik adik aku yang sentiasa ada dengan aku ketika aku perlukannya. kakak yang hanya aku ada sentiasa susah senang aku Kak Sara. kawan kawan yang aku kenal mana itu kawan yang boleh dianggap kawan sampai syurga, membuatkan aku kenal siapa mereka yang sentiasa ada tuk aku. mereka tahu siapa mereka seadanya. terima kasih sebab sentiasa bersama aku.

i have my family, my friends thats make me getting stronger todays. and i do love them love all. and thanks a lots.

2 comments:

eliana elle said...

T_T be strong kayh babe. love u!

Caca RM said...

thank you baby el. love you too. muah muah <3