mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, March 13, 2011

berat badan bukan penghalang. HAHA


aku dah bilang, kalau balik JB ya memang ini tempat aku. sekarang ni aku berada di atas katil milik aku sendiri erti kata lain di JB. syurga dunia Caca RM. aku sukakan nya. sebab da 2 minggu tak balik. dengan macam macam dugaan, ujian, perjalanan dan kegembiraan yang terukir aku dapat juga balik. aku balik lepas kelas yang punya test, which is CTU. lepas tu aku cabut kelas QMT. sebab habis kelas jam 6.30 ptg. lewat sangat tak elok tuk anak dara seperti aku berada di jalanan seorang diri. dengan berbekalkan baju kurung dibadan. hari dirempuh. selamat sampai. sepanjang jalan hati dirundum sedih pilu ja.
kenapa saya suka rumah saya? sebab dia bestttt! *tiru iklan* dirumah, haruslah aku order nak makan apa. cakap saja. bilang saja. ya la mana taknya, masa aku pat Uni sana umie tiap tiap hari tag aku dengan macam macam yang dia masak. tergugat aku. ni kali aku order ja la macam macam, apa tekak aku nak makan. kenyang. alhamdulillah. mari lihat apa yang ada di Mom's Cafe. selamat menjamu mata.

Jumaat makan tengahari aku (haruslah makan tengah hari terus tiada breakfast. dengan keadaan aku yang *rajin*) favourite aku sambal udang petai. tapi aku tak makan pun petai tu. hisap ambil sambal ja. HAHA. dengan ikan kembong masin tu. perah limau. terbaik. fuhh. oh lupa kita ada ayam masak merah juga dengan sayur lemak pucuk apa aku tak tahu. sental. :)
makan tengah hari sabtu aku juga, aku order. yang kat bawah ni, gambar first. favourite juga. (ahh kau Ca, semua fav kau. cakap ja la kau tolak batu dengan kayu -___- ) seput sidut ya kawan kawan. masak lomak cili api. terbaikk wookkkk!! kita juga ada sotong goreng tepung. taugeh ikan masin. dengan ikan cencaru sumbat sambal. ada panggil ia ikan kerutup. (ya ke?)
ini pula untuk breakfast aku sebelum balik ke Puncak Alam terindah aku ni. siap ada 2 menu, korang pilih la nak makan apa. Nadi Goreng Kampung ke nak Kuey Teow Goreng *ada udang tu*





nahh tengok macam mana suka nya dak Caca makan. sampai sengih ke telinga. sedap sangat dapat lepas gian. dan juga sampai tak mahu balik Puncak. HAHA. aku balik esok, ada kesilapan teknikal yang tak dapat dielakkan. maaf.

No comments: