mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, April 8, 2011

hidup semester empat aku.

Ya, Cik Ca :)

hey, kali ini entry takda lah panas macam biasa. suam suam ja lah. sebab sangat busy dengan dunia artis kan. so aku terpaksa tinggalkan mana mana yang tidak dapat dicapai. btw, thanks lah pada peminat peminat aku yang selama ni mengundi aku tuk ABPBH, walaupun aku tak tercalon korang semua tetap nak undi aku. teima kasih sebesar laut setinggi gunung ya. ok, habis cerita pasal dunia artis aku.
Echa, Cik Ca juga. tembam ni ngada. kena tunggu enjin panas dulu baru boleh ajak gurau!

balik pada cerita tentang sekolah aku, tiada yang menarik. nak dekat end of semester ni banyak benda nak kena bikin. assignment, report, test termasuk juga mencari cinta baru. kononnya. padahal kau tak mencari langsung pun Caca oi. jadilah kau pungguk rindukan bulan tu. memang tak kemana. oh ya, aku sekarang homesick melampau. ala macam vidiyo pramugara terlampau tu. maksud aku penyataan ayat tu. bukan sifat sifatnya. balik JB tiap minggu. ambil kau! melampau. eh bukan suka suka balik. bersebablah. apa la, jgn berfikiran negatif. tak elok untuk minda.
jyeah, introducing my new lil cozy, Diniy. *muka berkerut psl kena sinaran matahari* HAHA

memandangkan makcik aku sudah melahirkan anak terakhirnya, katanya lah kan. kalau keluar lagi rezeki jangan ditolak.dapat lah aku jumpa cikenek cikenek aku. Puteri, Yaya, Echa. geramm grrrr...
ok. ni sgt motif. konon nak mula berselendang. tapi takut takut. mudah-mudahan. amin

semua gambar gambar panas ya. gambar tiap minggu dan aktivit yang dibuat. gambar akhir mmg tadi diambil. fuyyohh! plus kerja aku memang makan ja lah balik JB ni. lepas kenyang naik bilik, online. penghawa dingin *bahasa jiwa bangsa* 24 jam on sahaja. sebab balik pun hadapkan diri depan tv. nak tengok maharajalawak.wee.terima kasih semua.

aku memang sengaja letak gambar macam tu. selang seli. konon style. padahal tak pun kan? sorry ;p


No comments: