mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, May 10, 2011

4 months hols starting now!

haloooooo Malaysia. *clap clap clap* setelah bertungkus lumus untuk ini,
dan ini,
akhirnya aku nak cakap yang aku dan mereka mereka di bawah ini..
tersenyum panjang sebab kami semua telah...
lepas ni cuti 4 bulan mengalahkan cuti orang bersalin kau, entah bila naik semula otak dah berkarat. sangat lama cuti itu, tapi orang dah bagi takkan nak tolong pula. aku balik JB, lepas last paper aku tu. aku gerak balik malam tu juga. nampak na tak sabarnya nak bercuti. aku angkut semua barang balik.

so Happy Hols tu all my friends, take care ya. we'll see back after 4 months. bai.

No comments: