mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, July 28, 2011

nak wordless thursday boleh tak ?

aku malas cerita, tapi kalau korang tengok gambar mesti korang tahu an what's going on? (angguk-angguk pls). intro sikit lah heh ? last Sunday, my lil annoying sister tu masuk Traditional dance competition , Final round you'ols ! kau hadooo ? non hadoo ( tangan aku keras mcm kayu). masuk final pun aku dah bangga. menang kalah belakang kira lah kan. HAHAHAA. (sebenarnya memang kalah pun, num 6 dari 6 sekolah). tapi okay lah kan pasal dah sampai final. lemah gemalai ayunan tangannya, dengan lenggok lenggok punggungnya ibarat bontot kucing berjalan (hahaha). dah tu ja. bai. eh lupa, dia adik aku nya tajuk joget dia suara rakyat kot tak silap aku. konon macam 1 Malaysia lah gitu. harmoni. selamat berjuang Malaysia. Gollllll !

No comments: