mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, July 22, 2011

tiada terperinci. terus klimaks perginya.

okay sila abaikan muka excited konon. okay finally aku dapat pun buku aku. actually aku kirim kawan aku belikan. lepas tu lebih kurang seminggu ke 2 minggu (tak ingat) buku ni kena peram ja pat rumah dia. sebab aku tak sempat sempat nak ambil. dan, Jumaat lepas (tahu, cerita dah lama baru update. tak sempatlah) aku baru pergi ambil buku ni pat rumah dia. thanks to Ksara pasal teman pergi ambil. lepas aku dapat, aku memanglah excited nak baca. tapi tak dapat juga. belum sempat aku baca, buku ni dah jatuh ditangan adik adik aku. siap offer diri lagi, nak minta aku buku ni (si Cici lah, siapa lagi. dia kan feeling retis) HAHA. memang tak dapat.

selepas 2 3 hari, barulah aku tenteram dapat baca Bogel Menuju Tuhan ni. dan sampai ke hari ini. jujur aku akui yang aku belum sempat khatam lagi. memang masa mencemburui aku sangat. tapi aku nak share vidiyo ni. pat puisi ni, aku dah lepas baca. layan :)


kalau korang rasa nak beli, sekarang buku nie dah ada jual pat MPH. actually, dia bukan buku cerita or novel like usual. dia more tu puisi dengan catatan si Zahiril ni. ada ja dia tulis pat blog. but now dia bukukan semua. RM 30 for me worth it lah. sebab aku minat macam ni. puisi puitis ni. okay bai.

oh ya lupa. hari yg sama aku jumpa Farish Aziz. lepak minum teh o suam dengan dia satu table. ada gambar. malas nak upload. HAHAHHA. comel tahu. nak gomol gomol ja. bai.

No comments: