mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, December 11, 2009

aku hanya insan biasa



Dimana wahai kau sang kekasih, kau hadir sekejap seperti dalam mimpi dan ilang dibawa arus. Baru sebentar tadi kita menguntai kata cinta bahagia bersama lalu sekelip mata kau pergi meninggalkanku tanpa sebarang pesan!! Aku menanti dan terus menanti sehingga hatiku semakin jauh untuk terus memikirkan mu. Apa kau tidak langsong ingat padaku wahai kekasih? Insan yang pernah kau panggil Sayang, insan yang kau katakan tidak boleyh hidup tanpa nya. Aku sudah terlalu penat untuk menunggu mu, hatiku sudah hancur kerana perbuatanmu. Aku cuba redha dengan pemergianmu dan ku tak seharusnya mempercayai mu sepenuhnya. Terima Kasih Kekasih kerna muncul dalam hidupku dan menggemberiakanku walau sekejap. Aku menghargai kebahgiaan ithu. Dan janganlah kau muncul semula untuk meraih cintamu yang telah ku buang jejauh untuk melupakanmu.

No comments: